Odzież kosmetyczna jako element identyfikacji wizualnej salonu

Pierwsze wrażenie często jest najważniejsze. Poznając nową osobę, oceniamy ją na podstawie wyglądu zewnętrznego. Większym zaufaniem darzymy osoby o ciemniejszych włosach, a niebieskoocy wydają nam się atrakcyjniejsi. Odwiedzając pierwszy raz nowy sklep zwracamy uwagę na estetycznie poukładany asortyment, czyste półki i stylowe dodatki oraz uśmiechnięty i życzliwy personel. Pozytywne wrażanie sprawia, że chętniej wrócimy w to miejsce, dlatego jest ono tak ważne, szczególnie gdy zabiegamy o klienta.

W salonie kosmetycznym także trzeba zastosować tę zasadę i zadbać o pierwszy kontakt z klientem. Nowoczesny salon, ciekawe wnętrze, ale również schludne fartuszki całego personelu to istotne elementy budowania wstępnej relacji z klientem. Wysoka jakość usług może być niewystarczająca, gdy kosmetyczka pracować będzie w zszarzałym i za dużym fartuchu. Kojarzyć to się może z niską dbałością i brakiem odpowiedniej higieny w salonie kosmetycznym.

Odzież reklamowa dla salonów kosmetycznych

Jak wybrać odpowiedni fartuszek dla kosmetyczki?

Uniform, podobnie jak w przypadku pielęgniarek i całego personelu medycznego, musi być wygodny i nie krępować ruchów. Warto wybierać takie, które pasują do aktualnych trendów w modzie. W salonie kosmetycznym pozwoli to budować markę miejsca jako nowoczesnego i podążającego za najnowszymi nowinkami ze świata mody. A kosmetologia i moda silnie się ze sobą łączą. Z tego względu można regularnie zmieniać kolor kosmetycznego fartuszka, np. popularną obecnie śliwkę, zamienić na uniwersalny beżowy oraz mieć w zapasie tradycyjny biały i ekstrawagancką fuksję. Klientki na pewno zapamiętają takie ubrania reklamowe, a kosmetyczka w poczuje się jak w modnej kreacji, a nie sztywnym fartuchu.

Gdzie zamówić fartuch kosmetyczny?

Coraz więcej sklepów internetowych z kosmetykami oraz akcesoriami kosmetycznymi wzbogaca swoją ofertę właśnie o ubrania kosmetyczne. Różne modele, wzory oraz rozmiary można bezpośrednio zamówić do gabinetu. Dostępne są wersje z wodoodpornej lub niebrudzącej się tkaniny. Tańszą opcją może być zlecenie uszycia fartuszków krawcowej, szczególnie w przypadku małego gabinetu. Krawcowa wymaga jednak pobrania miary od każdego, by dokładnie określić rozmiar fartuszka. Samo uszycie to minimum 40 zł. Do tego trzeba doliczyć koszty tkaniny. W sklepie kosmetycznym za gotowy fartuszek kosmetyczny zapłacimy od 80 do nawet 200 złotych. Tutaj też ma znaczenie rodzaj materiału, ewentualne aplikacje, kieszenie i kolor. Najbezpieczniej będzie, na początek działalności salonu kosmetycznego, wybrać tradycyjne i schludne fartuszki tuż przed kolano z wygodnymi krótkimi rękawami i zapięciami na guziki. Wskazana jest biel lub delikatny odcień beżu, który kojarzy się z zadbanym i czystym salonem kosmetycznym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *